En mysig Fredagskväll & härliga Lördagen är här!!


Avslutade Fredagsen med söta & trevliga arbetskamrater på Restaurang "Basilika" i stan.
Det blev verkligen en super Trevlig kväll och
jag tror att alla var nöjda!!
Vi är verkligen ett härligt gäng... :)
Det får göras om töser och pågar!!
..........
Idag har vi varit på en biltur till
och kikat på ny soffa.
Och vet ni vad
vi hittade en,
den blev vår...tjooho!!
Och vi fick mycket soffa för pengarna *smile*

Det är absolut inget fel på vår gamla,
men ont om plats för stora tjocka familjen ;)
Man får ju lite ångest över att man ska skiljas från den gamla,
tramsig tramsig är man!!! hihi..

Just nu har vi stora diskussioner över att behålla den gamla och
flytta över den till uterummet (vilket jag vill)
eller sälja den och få igen lite av pengarna vi köpte den andra för.
Ekonomisk och smart man jag vet.
Men....men ändå ....suck!
Vi får se vad det blir ;)

Nu ska vi ta och fika på Kanelisar
& en STOR Latte

Njut & Mys hela denna sköna Lördag.
Kramar

Kommentarer

  1. JA!!! det va verkligen mysigt och trevligt igår!!! Va roligt att ni hittade en soffa så himla roligt att handla nytt :) Ha en mysig lördag.. Kramar M

    SvaraRadera
  2. Ja visst hade vi trevligt igår med god mat o dricka. Ni är härliga att umgås med.
    Roligt när man förnyar i sitt hem. Du får visa soffan när du fått den.
    Ha skön lördaskväll. Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Åh vad skoj med nya möbler! Ska inom en snar framtid åka till IKEA och köpa möbler till barnens rum.
    Jo, middagen var kanon. Sommamat mitt i vintern!
    Har precis bakat Budapestrulle och ska snart fixa Semlor som jag ska bjuda på imorgon när mina föräldrar kommer och inspekterar.
    Ha en fin lördagskväll! Kram

    SvaraRadera
  4. Låter som en kanon helg :0)
    Åå vad trevligt med ny soffa..
    Önskar en mysig Söndag!!
    Kram Cilla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg