Havet....

Här hemma är det "liten" sjukstuga.
Lilleman hämtades i Torsdag med hög feber,
och han är fortfarande inte helt frisk!!
Dunder förkyld kille,
med riktigt gullig hes röst och
en läskig hosta som ligger tungt om bröstet.
Men febern har lagt sig i alla fall som tur är.

Stackaren tycker det är tråkigt,
så fort han busar till det
så hostar han så nästan kräks!!
Ja vi får se hur det ger med sig.

Havet...det är ju bara hur vackert som helst......

Vet ni jag har några svaga minnen från barndomen att
havet var full täckt med is och snö överallt...

Idag när jag var nere på stranden var
det som ett kärt gammalt minne!!
Havet var så otroligt vacker...helt ljuvligt!!
Tog några bilder som jag vill visa er,
hade jag varit lite tuffare
(vilket jag inte är)
hade jag tagit kameran längre ut och fotograferat
Det var glashalt och mina skor var definitivt
inte gjorda för åka runder där ute :)


Båtarna låg stillsamt i hamnen,
inget klunkand ljud efter vågorna
bara helt tyst och stilla...
Så vackert!!!

Idag är det för mig "bara vara" dagen.
Söndagen tar vi alltid som den kommer.
Njuter av att få bara vara,
inga måsten...ingenting!!


Ps. idag är det en månad sen Julafton...kan ni fatta..det känns som evigheter sen..hihi!!

Må Så Gott..

KrAmAr

Kommentarer

  1. Gud vad skönt att bara stanna upp och njuta. Det ska jag oxå göra när allt fixat sig.
    Krya på dig lilleman!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg