Kista

Min fina kista är målad .
Kistan som jag kämpade för att få tag i och ha råd med när jag flyttade hemmifrån.
För X antal år sedan :)
.....
Har en lång tid tänkt måla om den vit,
men det har tagit i mot när jag väl köpt hem färgen.
Vet egentligen inte varför...*fniss*
.....
.....
Men nu är det gjort
och jag blev hel nöjd!!
Nu står den i uterummet,
och ser riktigt fin ut.
......
Lite färg har kommit på beslagen..det ska tass bort ;)
......
Kistan var ganska sliten och ful i ytan,
så detta gjorde susen!!
...
Idag beger vi oss till ett par vänner.
umgås och ha trevlig!!
Kramar M

Kommentarer

  1. God fortsättning. Hoppas allt är bra. Kistan blev "jätte"snygg vitt är fint. Är det jobb i morgon?
    Hoppas ni får en fin dag med era vänner. Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Jättefin! Vitt ser likom mer antikt ut. Jag har svårt för träfärg och väljer helst vitt eller svart.
    Jag önskar jag hade ditt intresse för sånt men jag är för bekväm, jag handlar nytt på IKEA! =)

    SvaraRadera
  3. Så fin din kista blev, ett riktigt lyft!!
    Jag såg inte att det var någon färg på beslagen och tänkte fråga hur du gjort för att inte få det men så såg jag att du skrev att du hade fått det men det syndes inte på bilden i alla fall.
    Tack för din rara kommentar hos mig!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Så fint det blev!!

    Vi har också ett kistbord. Praktiskt och bra

    kram

    SvaraRadera
  5. Du är så kreaktiv ;) jätte fint... help me?? vill åsså va sån ;) puss /kajs

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!!! Va fin den blev!!! Den blev mycket finare när den blev vit tycker jag. Och beslagen ser man inte att det är färg på, kanske mer sånt man själv tänker på än alla andra.
    Hoppas ni har en mysig dag i detta vita snöiga krispiga vinterväder!!! Häärligt!!! Jobb imorn igen...=( Kraamis

    SvaraRadera
  7. Så fin kistan blev.
    Hoppas att det blivit bättre med magkatarren.
    Det gick precis hur bra som helst hos tandläkaren.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  8. Ibland blir det en beställning typ 3 ggr i veckan men jag har försökt bättra mig på den punkten. Mandel är ju beroendeframkallande.
    Leggingsen är från H&M DIVIDED och gladiatorsandalerna köpte jag i våras på KappAhl.

    SvaraRadera
  9. Bra gjort!Den blev ju jätteläcker i vitt.
    Kram Eva Agnes

    SvaraRadera
  10. Vad fin den blev i vitt!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  11. Kistan blev ju jättefin! Tänk vad lite färg kan göra =). Ha det gott!
    Kram//Anna

    SvaraRadera
  12. jättefin kista, verkligen. gillar den stilen! :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg