Julen dansat ut & Nya tag 2010 ...

Vill börja med att TACKA alla så mycket för
era fina kommentarer, jag blir verkligen glad.
Det är liksom det som gör att man vill fortsätta bloga:)
Försöker skriva till er med, men ibland hinner man inte med alla.
Men jag ska bli bättre.

Julen har fått dansa ut här hemma med glädje...
trots att vi inte hade så mycket att ta bort.
Så känns det så skönt.
Granen tog bara plats, barnens fina pyssel som bara damma,
och ljusstakarna som egentligen var så fina längre !!

Nu känns hemmet rent och fint...och ljust :)

Och nu har 2010 börjat, känns skönt med ett nytt År.
Mycket har hänt detta året Glada, Tråkiga, Fantastiska & Fruktansvärda saker.
Fast ska jag vara helt Ärligt så är det mest Glada & Fantastiska saker.
Tänker ofta på så Glad jag är över att få leva & få leva ett friskt liv,
och ha jobb(trots det är tröttsamt ibland) , ha en frisk & fin familj!!
Och många goda och kärleksfulla vänner kring mig.

Detta året kommer nog bli som alla andra,
om jag inte försöker ändra på det själv.
Men jag älskar alla åren som varit och ser fram emot flera!!


Ha en riktigt God fortsättning

Kram Malin <3

Kommentarer

  1. Det tråkiga tycker jag är att folk inte läser inläggen ordentligt och ställer knasiga frågor...läs istället...måste vara tröttsamt för Eva & co att svara på samma frågor hela tiden.
    Julen har oxå sagt hejdå hos oss. Damm överallt och nu är det dammsugat och rent. Ha det! Kram

    SvaraRadera
  2. Får önska dig och familjen god fortsättning!!!
    Vi har inte riktigt städat ut julen ännu. De tomtarna vi hade framme har vi plockat undan men granen är fortfarande kvar några dar till. Men det är skönt att få bort det faktiskt. Man tröttnar fort! Hoppas ni har haft det bra över det nya året! Vi har haft det jättebra faktiskt. Har inte orkat göra något inlägg ännu men det blir väl snart...man får va lite slö ibland =) Ha det gott och Kraam

    SvaraRadera
  3. Så sant skrivit Malin! Man skall vara glad för allt man faktiskt har... Det är mitt nyårslöfte i år. Att jobba med positiva tankar. Kram till dig/ Elin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg