Alla Hjärtans dag...

I morse vaknade jag av en lite pojke som viskade i mitt öra (på hans vis):
- mamma paket!!!
Och kan ni tänka er,
De hade fixat till frukost på sängen till oss...
Jag blev så himla glad...
det gjorde hela min dag.
De hade pysslat i hop lite presenter,och teckningar till oss!!
Tänk att de har blivit så stora nu...
Mina goaste älskingar!!
......
Så här fin blev buketten från TyraStina...
och är lika fin fortfarande.
Visst är hon super duktig...
......
I går var vi på Willy´s och veckohandla.
Det är ganska tråkigt med veckohandling...
måste ju göras eller hur!!
Men det är skönt när all maten finns hemma..
......
Eftersom mannens Jacka hade gått i sönder
fick ta en snabb runda in på Cubus och kolla.
Behövde En lagom snygg,billig jacka .
Man vill inte direkt satsa på något dyrt Nu!!
...
Jag ställde mig i kassa och fick syn på en Tunica...
he he...som om jag inte har några sen innan!!
Men jag har ju inte denna....
Jag var bara tvungen!!

...underbar!!

Jag höjer Cubus ett steg upp,

det finns många guldkorn att gräva fram där!!

En ide´som jag länge haft

har äntligen landat på sin plats...

gissa om jag är upphetsad....

Så nöjd!!
Men den får ni vänta att se tills imorgon!!!
....
Tills dess ha en riktigt mysig
Alla Hjärtans Dag alla Söta!!

Kommentarer

  1. Jag tycker jättemycket om dig min söta anton berg pralin!
    Puss
    Vive

    SvaraRadera
  2. Vilken morgon du fick.. Såå mysigt!
    & vilken ljuvlig tunika
    Önskar dig en underbar alla hjärtans dag!!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga barn du har som kan överaska så fint. Fårstår att du vaknade med ett leende på läpparna. Jätte fin buketten ser ut,får nog ta ett besök där snart. Och tunikan va supersnygg. Ha en bra söndagskväll. Kram Annika

    SvaraRadera
  4. så söt bukett.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  5. Jättesöt tunika! Jag har haft nåt liknande en gång i tiden. Cubus har vi närmast i Malmö så det blir ingen shopping för mig där =(.
    Jo, det var lugnt igår. Mest OS-slöande i soffan efter 3 timmar på Kulhuset.
    Jag köpte 5 plagg på Gina Tricot...och ska köpa 2 till idag då jag fyndade 2 långärmade tunikor för 49:- st. Så skönt nu när det är kallt ute. Ha en mysdag nu med lilleman så han kan krya på sig.
    Kram Malin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg