Dekorera med kläder.....

Tips!!
Häng upp de finast el speciella plaggen du har,
och använda det som dekoration!!
Det har jag gjort....
(kul att byta ut plaggen/speciellt när man shoppat ngt nytt)
Snygga galger gör pricken över i:et och känns mer dekorativt...
Köpte mina fina galger på Makalöst Billigt i förra veckan...
29:- st
........
Här hemma är det rena sjukstugan.
Nu har jag också åkt på en rejäl förkylning.
Så jag och lillsyster ligger i varsin ända
av soffan...suck!!
Men jag känner mig lite piggare nu på kvällen,
man kan ju inte var sjuk när barnen är det!!
Lillsyster har fortfarande feber för tredje dagen,
på nätterna är värst...hon får riktigt hög feber
och bara kräks!!
Hoppas vi blir friska till helgen...
.....
Till sist en tanke & en hälsning till en god vän:
Mitt hjärta är hos er.
.....
Kramar

Kommentarer

  1. Ja men såå läckert!!
    Krya på er & ha det bäst!!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  2. Krya på er! Många sjuka nu...hoppas vi kan hålla oss friska. Vill inte missa skolan ju =)...men nu är det sportlov!
    Ha en fin helg!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Jag tenderar till att hänga mer kläder utanför garderoben än innanför.. om jag tänker att jag dekorerar med kläder, istället för att stöka till kanske det bli vackrare hos mig...? ;-D

    Ja, jag blev tack och lov inte påhoppad för vad jag skrev om citattrenden.. själv kan jag tycka att ska man ha något, ska man välja något personligt. Jag har skrivna citat på några få ställen, och då enbart personliga.

    SvaraRadera
  4. Usch era stackare - inte roligt att vara sjuk. Jag hatar när mina barn är dåliga, är tusen gånger hellre sjuk själv om jag bara kan skona de små liven! Hoppas att ni kryar på er snart! Ät mycket glass :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Hej vänne.

    Va söt du är. Inte har jag rasat i vikt heller. satt nyss på mig en kjol som stramade som bara den ;)

    Tack för dina goa kommentarer, jag blir så glad.

    Nu är jag fixad och fin, hihi. Lite extra rouge kanske.

    lampan är bus enkel. Köp tvinnad tyg sladd på lamp äffären + en stor glas lampa. Sen hjälper personalen dig vad du behöver för mer grejs till. Inte dyrt heller ca 300:- per lampa tror jag det blev.

    Kram kram
    Marit

    SvaraRadera
  6. Tack för din söta kommentar hos mig, du värmer hjärtat mitt ;)

    galgar som kan vara så trista, bästa att piffa upp dem. Kanske jag borde göra också...

    KRAMKRAAM// OLIVIA

    SvaraRadera
  7. Tack för din åsikt...dagens I-landsproblem...hihi...men får bara för mig att flätan ser ut som ditsatt löshår... Jag får väl smaka på der några dagar. Trivs du i din frisyr? Du har väl page?
    Lugn helg annars? Hur är det med sjuklingen/sjuklingarna?
    Kram Malin

    SvaraRadera
  8. Hoppas verkligen att ni snart är friska allihop! Särskilt som det är sportlov ju...

    Det är ju faktiskt väldigt snyggt att visa fina plagg på det viset :)

    K R A M // T i n a

    SvaraRadera
  9. Hejsan! Din butik känner jag igen :). Har spatserat utanför några gånger nu men aldrig haft tid att komma in vilket jag sååå gärna vill. Härliga saker...
    Superul att jag hittade hit. Ännu en underbar blogg att följa :).
    Krya på er...Kram/ Jennifer/EDEN

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg