Inte fråns det händer, som man tänker!!

När något händer en nära eller familjemedlem.
Stannar man upp och börjar tänka om.
Vilket man bör göra varje dag egentligen.
Vi alla ska ta vara på oss själv och njuta av vad vi fått.
Och inte glömma att,
Varje dag är början på resten av vårans liv.
Var glada att vi är friska och ser ut som vi gör.

Men det är inte fråns det händer något , som man börjar tänka!!

I går hände det något riktigt obehagligt med min älskade man,
som vi aldrig fått uppleva innan.
Och trodde aldrig vi skulle behöva få uppleva.


Det gjorde att vi fått tänkt om:
"Att man inte ska ta någon/el något förgivet"
Vi alla måste Vara rädda och ta hand om varandra.
&
Leva livet här och NU!!
......
Doft Ljus från TyraStina

Mina första inköpta vita tulpaner
som verkligen behövs i huset nu.
För att göra en piggare och gladare stämning.
......
Nu ska jag sätta mig i vår nya soffa
och njuta av att bara vara tillsammans..
med de jag älskar mest!!
.....
KrAmAr

Kommentarer

  1. Oj, du har så rätt! Jag försöker tänka så varje dag för man vet inte hur länge man få ha varandra. Jag har nära som jag saknar varje dag.
    Hoppas allt är ok nu.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Ja, Du har rätt. Jag säger alltid att man skall leva NU för man vet inte vad som händer i morgon. Hoppas ni får en bra helg. Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Oj då... Hoppas att allt e bättre. Man ska verkligen njuta av varje sekund :)

    Massor av kramar

    SvaraRadera
  4. Men Malin, det låter otäckt..... Hoppas ni mår bättre nu då och att det inte var något allvarligt (?).
    Styrkekramar /Elin

    SvaraRadera
  5. Oj, det låter inte bra! Hoppas det är bättre nu?! Själv var jag livrädd att i snöovädret att alla inte skulle ta sig hem. LÄNGTAR till våren när jag ser dina fina tulpaner! Hoppas ni får en mysig helg. kram/Anna

    SvaraRadera
  6. Tycker om er jättemycket!Det vet ni redan... och vi hjälper alltid till om det behövs.Tack för att ni kom på lite melodifestivalmys.
    Massor av kramisar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg