Lugna gatan...

Det har varit ett lugnt och skönt tempo i helgen.
Inga måsten och ingen stress.
I går gick barnen och jag på bio med våra kära Grannar!!
Vi tittade på "Prinsessan och Grodan",
En riktig Disney klassiker.....så fin berättelse
väl värd att se!!
Sen blev det lite Melodifestival tv:enkvällningen.
Så kort sagt, precis lagom skön helg...
dvs laddad för en ny vecka*smile*.
Låvade er bilder på soffan, och här kommer de:


Kuddarna som är i
får vara kvar nu tills jag hittat vad jag vill ha till våren :)
Sugen på grönt och vitt...hm vad tycker ni?

Jag bara älskar fårskinn och skulle kunna pryda hemmet i massor...
När man köpt soffa, så på något konstigt vis
tycker man att både
soffbordet och tv-bänken inte riktigt passar in...
....känner ni igen er?
Jag är inte så glad för denna stela och mörka stilen.
Min man gillar den :)
Jag tycker det känns så svart/mörkt
och vill få upp ljuset i rummet !!
Har ni har tips,så tar jag i mot !!
.....
Nu ska jag tappa upp ett bad till barnen...
Ni får ha en bra vecka alla,
och glöm inte att ta hand om varandra!!
.....
Tjingeling....

Kommentarer

  1. Hej. Så va denna helgen över men det blir säkert en bra vecka. Jätte snygg soffa jag tycker soffbordet passar bra till om du är sugen på gröna kuddar så blir det en fin färgklick. Ha en skön söndags kväll. Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Hej!!

    Jätte fin soffa!! Tar du in lite vitt och grönt nu till våren, så kommer det inte alls att bli lika mörkt och stelt, om du tycker att det är det nu, och en vacker tulpanbukett...behöver inte vara så mycket, det är de små detajerna som gör det :)

    Ha nu en jätte bra start på veckan!
    Kram Sandra/Interiörboden

    SvaraRadera
  3. Jättefin soffa! Kanske ett soffbord i samma färg som golvet? Bara ett förslag. Annars är det hur fint som helst. Vitt och grönt ljusar upp och känns friskt. Vi har mycket svart hemma och jag kombinerar det det med rosa eller vitt. Har faktiskt köpt ett rött överkast till vår säng så nu har vi rött, svart och vitt i sovrummet.
    Annars allt ok?
    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Blir toppen bra med vita och gröna kuddar till som bryter av lite till det mörka!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Snygg soffa!!! Ser så skön ut. Vi kan sakna att ha en större soffa där alla får plats till att mysa.
    Vi har en tre plus fåtöljer...


    Kramis

    SvaraRadera
  6. Stor härlig soffa! Några ljusa kuddar kommer nog å göra susen! Håller med dig, byter man ut en sak drar det oftast med sig något mer!;-)
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  7. Soffan är jättefin!!! Härligt med en stor och rejäl soffa som många får plats i också! Kuddarna va jättefina till soffan men det kan alltid va roligt med lite vårfärger!!! Kram frn Johanna

    SvaraRadera
  8. Jodå, de gå ändå...det måste vara denna ständiga kyla som gör en trött. Skulle vilja gå utanom dörren utan thermobyxor och snowjoggings...

    SvaraRadera
  9. Hej Malin!

    Tack, tack, tack!! :-D

    Det går inte så värst bra att jobba, är sjukskriven på heltid just nu. Har dåligt HB och min mage mår inte bra. Ska till läkaren imorgon och då får jag se vad som händer.

    Men huvva så hemskt att läsa om din man! Hoppas verkligen att han mår bra! Visst får man sig en tankeställare då vissa saker händer.

    Så fint, så fint det blev med den nya soffan!! :-) Vill också ha en ny soffa än fast vår inte är speciellt gammal. Var har du köpt den?
    Sköt nu om er!!

    Kram Sara

    SvaraRadera
  10. Mysigt att gå på bio med barnen - det är alldeles för sällan jag gör det. Tack för tipset!

    Jättefin soffa!

    / Jenny

    SvaraRadera
  11. Hej igen!!

    Tack för din underbara kommentar, jätte kul verkligen :)
    Det är såå kul och spännande att äntligen ha öppnat :)

    Vill du ha 2 krokar? Eller är det fler? För jag kan lägga undan dessa åt dig om du vill, annars så kan jag beställa fler? Så lägger jag undan åt dig när de kommer. Hör bara av dig hur du vill göra :)

    Ha nu en jätte bra dag!!

    Kram från Sandra/Interiörboden

    SvaraRadera
  12. Hej igen Malin!

    Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, men det var fel pris på bloggen, det är 89 kr för krokarna...jag hoppas att det är okej...men annars så säger du till...
    Jag har iaf lagt in en order så det kommer hem fler, de kommer nog redan i nästa vecka.
    Men vill du att jag ska lägga undan dessa två åt dig?

    Ha en bra fortsättning på dagen!
    Kram från Sandra/Interiörboden

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg