Orkar ni läsa :)

Oj vad det var länge sen jag skrev ,
Veckan har bara rullat på.
Det har varit Sportlov här i Skåneland hela veckan.
Tjejerna var hemma i tre dagar själva för första gången.
Med hjälp av grannar och kära morfar, som titta till dom,
så gick det toppen bra, duktigt tjejer!!
Möte och långa dagar på jobb...
Men en riktigt mysig vecka.
Igår shoppade vi på Biltema hela familjen...jösses vilken rörig butik!!
Jag var helt slut efter!!
Det blev nya saker till Badrummet.
Känns så skönt för "själen" att göra om ;)
Efter det träffades jag och en go vän,
och tog en fika i stan...Det är verkligen Pricken över i:et !!!
Eller hur A&T ;)
Det blev om möblering i Storasysters rum...
vi fixa och trixa, måla och ändra!!
Nu är det bara till att måla väggarna sen är det klart.
Hon gjorde så söta tavlor till rummet också ....toppen fina.
Hon får fixa några till mig med :)
Visst var de söta!!

Min underbara Quilt,hela familjen älskar den..

Elin du hade rätt....

Så nöjd är jag med den!!

Nu ska jag bara hitta en bra/fin förvaring till filten...

har ni några tips??

Ett nytt projekt på G....på bilden ser ni en liten glimt...

Kan ni gissa??

Idag kommer våra kära vänner på Lunch...ska bli kul att träffas!!

Oj det blev enbart info inlägg här..haha orkar ni läsa...;)

Nu Är Frukosten serverad....måste kila..:)

Ha nu en skön "bara vara" söndag

Tjingeling

Kommentarer

  1. Alltid trevligt att träffas över en fikastund. Ha en skön söndag. Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Hoppas att frukosten smakade :)

    Tavlorna var ju härliga som bara den ju! Jag är sjölv på gång att måla lite tavlor! Skulle inhandlat duk i går var planen, men vi fastande i omklädningsrummen i stället och tiden räckte inte till mina planerade inredningsinköp....hmm. typiskt!

    K R A M // T i n a

    SvaraRadera
  3. Jag har saknat dig! Vad fina tavlor! Så enkelt och fint. Duktig hon är.
    Nej, jag kan inte gissa vad det är. Kan det vara nåt i metall? Tänker på en sänggavel...nu är jag väl lite ute och reser?=)
    Imorgon är det ny vecka med skola. Hoppas ni har det bra.
    Kram Malin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg