Så här blev det!!!

Ide´n som landat,
landade i vardagsrummet,
och blev toppen!! Ibland kan jag reta mig över att en känsla
i verkligheten inte går att få fram på bild...
Denna stege har just en känsla...
men som jag tyvärr inte kan förmedla.

Vi har länge haft en gammal stege i vårt förråd
som följde med huset.
I somras tänkte vi slänga den på tippen.
Men vi slängde upp den på förrådstaket i stället..
"alltid bra att ha"
Jag har gått länge och sneglat på den...
och velat flytta in den i vardagsrummet!!
I helgen tog mannen ner den och jag blev överlycklig....
När den Väl torkad efter överflöd med snö..
Satt jag upp den.
Putsa upp den och vaxa in den med vit vax.
Nu är jag bara så glad,
och kan inte sluta titta på den :)
Visst blev det bra!!
.......
Idag är jag hemma med lilleman,
han är dunderförkyld...
men främst vaknade han med svullet öga och kladd!!
(Ögoninflammation är sååå smittsamt,och "vi" dagispersonal vill inte ha barnen på dagis då)
Men feber har han lyckan att slippa.
Min mage krångla också idag på köpet..bakterie i magen el magkatarr???
Jag hoppas på att gå och jobba imorgon...
......
Ha en skön Vecka
Många Energi Kramar

Kommentarer

  1. Hej!!

    Åhh, en sån fin stege, jätte fin :)
    Och det blev ju kanon bra med den där..kul att den kom till användning :)

    Idag har det kommit fler krokar...så finns det 4 st åt dig...har lagt undan dem.
    Hör bara av dig när du vill ha dem... :)

    Ha nu en jätte bra dag!!
    Kramar från Sandra/Interiörboden

    SvaraRadera
  2. Hej igen!!

    Ja, det kommer att bli en sååå underbar bok... :)

    Det är ingen fara, de ligger undanlagda här till dig tills nästa vecka. Du lägger bara in beställningen på webshopen när du vill ha dem.... :)

    Ha en jätte bra dag!!
    Kram Sandra/Interiörboden

    SvaraRadera
  3. Jag kan då verkligen känna av känslan du vill få fram med stegen, närbilden på den är underbar då ser man ju verklige det härligt nötta träet.Bra ide att hänga fiolen där!!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Jättefint! Men jag hade nog hängt upp den på väggen...men jag har ju 3 busiga hundar hemma som säkert kunnat springa ner den=). Tänk om jag oxå hade kunnat få så fina idéer!
    Idag blev det 1 vit och 1 marinblå tunika...stod och drog i 1 brun å en lila med men blev lite snål...4 får räcka.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Tjusigt det blev.
    Gillar stegar, de är så användbara och snygga.
    Hoppas ni mår bra/bättre.
    Kram Milla

    SvaraRadera
  6. Så fin den blev...Du e sååå duktig!
    Kul när man får igenom sina ideér!
    Puss puss min duktiga kompis!
    KRAM
    Vive

    SvaraRadera
  7. Ush och fy, tror att jag "kliar" mig till ögoninflamation just i denna stund jag med :(

    KRAMIGAKRAMAR från mig ♥

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg