TineK...

Nu har jag bestämt mig,
Det blir TineK´s Grå och vit randiga Quilt som kommer ligga på nya soffan!!
Var på TyraStina nu på Kvällningen och klubba beslutet.
Så det beställs in imorgon...
Jag kommer bli sååå nöjd!!
Jag är ganska sugen på en Kudde i samma tyg,
riktigt fint med den runda modellen !!
Det blev en liten shopping på TyraStina också
Doftljus igen...
vem kan få nog av det *fniss*
Och sen gjorde hon varsin
så vacker mini bukett till oss
(oss = jag & min goa granne)
som pryder mitt soffbord nu!!
Tänk att det kan förgylla hela rummet,underbart.
Så duktigt hon är...vilka buketter.
En bild på buketten får ni senare när ljuset glimtar in här!!
Veckan har gått otroligt sakta,
och har varit så energikrävande.
Och lustigt nog har många i min omgivning känt detsamma!!
Men i morgon mina kära vänner då är det helg
och vi alla ser fram i mot det :)
Fredagsmyyys..det är härligt det.
Må så Gott..tjingeling..

Kommentarer

  1. Gud vad härligt tyg! Jag älskar randigt, särskilt blått och vitt! Blir säkert ursnyggt. Vill tippsa om en mc-jacka som verkligen var snygg (e jag tjatig nu =)? Den på H&Ms rea för 299:-. Den satt som gjutet.
    Ja, det ska bli härligt med helg. Nästa vecka ska jag dra igång min skolgång på allvar. Ska ha möte med eng-läraren och förhoppningsvis kommer jag in.
    Ha det!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Dr Brandt är en hudvårdserie och denna microdermabrasion är en peelingcreme som bara är så himla bra. Du blir verkligen hooked.
    Proverna får vi nog om ca 1 vecka men doktern verkade så lugn så vi är inte oroliga längre. Han är i skolan idag och han var glad.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Det kommer bli kanon snyggt!

    Ja hon e duktig på Tyra stina. Får nog ta en sväng dit idag för lite blommor till bordet,
    Kan bara hålla med dig om att det varit en sååååå seg vecka. Nej sol och härliga vårfärger e vad vi behöver!

    Största kramen Madde

    SvaraRadera
  4. Hej hej!

    Jättefina kuddar!! Var ligger denna Tyra Stina?? Känner att det är något jag missat =). Hoppas du har en bra helg! Själv får jag blogga lite på morgonen (om du undrar över den tidiga tiden). Ska iväg till jobbet och kommer vara halvt medvetslös när jag kommer hem ikväll. Läängtar tills nästa helg =)! Kram//Anna

    SvaraRadera
  5. Malin!
    Hoppas allt är bra med dig! Saknar våra samtal på jobb...... Hoppas allt går bra där borta. Måste ses snart.

    Snygg soffan var. Ser skön ut också ;) Kommer bli jätte fint med pläden. Och kudden. Den har jag :) Jag är även nöjd med min pläd så jag kan rekommendera köpet. Go for it :)

    Glad alla hjärtans dag till dig fina, fina Malin!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg