Det är glest mellan inläggen här tycker jag...
Tiden räcker inte till men
inläggen får bli när tiden finns....
Helgen är kommen och det är så himla skönt!!

Idag har vi mest kört runder men även
besökt gamla vänner som vi inte sett på länge,
men nu måste vi ta och ses lite oftare.
Så är det alltid...

Ikväll blir det 35-års fest :
Inbjudan lyder så här;
"den 20 mars är du bjuden på "skidresa till Åre"
med helpension för att fira min 35års dag.
Kl. 18.00 sker incheckning på Folketshus.
Lämplig klädsel och liftkort gäller som biljett....."


Så snart ska jag ta på mig mina snowjoggings
och sen bär det av till fest!!!


Ha en trevlig helg min vänner
Kramar

Kommentarer

  1. Hoppas ni hade skoj!
    Nä vad såttet med Ellos. Nu är alla light conversen slut men jag hoppas de får in fler. Har vita, svarta i tyg och de iskinn.
    Kram

    SvaraRadera
  2. ohh vad kul. Hoppas festen blev rolig.

    Kramis

    SvaraRadera
  3. Nej vad tråkigt att du är sjuk! Nu när vi har sånt fint vårväder med 6,8 plus. Hoppas det blir bättre snart.
    Idag ska jag till tatueraren. Bilder kommer snart på bloggen.
    Krya på dig.
    Kram Malin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg