Påsk i knutarna...




... det är en tradition jag lätt glömmer bort!!

Här hemma pyntar vi inte värst mycket.
Det blir det vanliga att barnen får dekorera riset....
och lite målning av ägg!!


Men jag fick lite Påsk energi nu när jag besök
alla bloggar som börjat så smått..
Lite trix och mix blev det om målat
på de gamla tråkiga äggen!!
.........
"Pyssel för mig är ganska avkopplande,
Och när man sitter här hemma ,
känns det gott för själen!!"

I morgon blir det åter till jobb igen ,
har varit hemma två dagar nu!!!
Och Vilat upp mig...


Tittar ni på Mästarens Mästare.....
Så sjukt spännande är det nu!!
Armand som är med i programmet är min systers föredetta....
och jösses vad vi hejar högt på honom nu...!!
Nagelbitande :)


Onsdags Kramar....

Kommentarer

  1. Åh vad fina ägg! Vi pyntar heller inte mycket. Jag ska ta ner vårt ris som är typ 5 år gammalt redan dekorerat med fjädrar och ägg och sen har jag några prydnadsaker. Jag är äggallergiker så det blir inga ägg för mej men barnen vill nog måla.
    Tack, svart och vitt är en oslagbar kombination.
    Har lagt upp bilder på tatueringarna nu.
    Ha en fin påsk! Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Ja, att komma till skott är det svåraste. Har du tatueringar sen innan? Jag har 4 st som jag gjorde för 10-11 år sedan och nu har jag fått ett ryck och ska snygga till dem. Har man väl börjat så är det svårt att sluta...har väl en bodysuit när jag är klar...haha. Ha en fin lördag!
    Kram Malin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg