Våren är här....

Känner ni också att den är på väg....
vilket underbart väder vi har haft denna vecka!!
Och det skulle hålla i en vecka till sa dom..vi får se!!
Och visst får vi vårkänslor...
Blommigt blir det mycket för mig
både i vår och sommar...
Denna ljuvlighet köpte jag på GinaTricot idag...
..japp...och den känns helt rätt!!

Det blev ett par blommiga leggings också.. :)
Snart beger vi oss till min söta kollega...på en lite fika...
Det ska bli super mysigt.
......
Många Söndags kramar
Från Mig

Kommentarer

  1. Javisst, nu börjar den ljuvliga våren skymta fram :) :)

    SvaraRadera
  2. Snyggt med scarfen på stegen :) Blommiga tajts lät coolt! Så cool vet jag inte riktigt om jag kommer att vara förrän till sommaren.... ;) Men vem vet!?

    Hoppas att den kommande veckan blir en bra sådan!!!!

    K R A M // T i n a

    SvaraRadera
  3. Du är bara sååå blommigt goooo!
    Kramar
    Vive

    SvaraRadera
  4. Blommiga leggings är snyggt på andra men inte på mig. Här är det minus 3,6 men det finns vårblommor i rabatterna. Vindstilla och sol så visst är våren här.
    Hur är det annars?
    Kram Malin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg