Bild från Perlan Living
.......
Ååå så tiden bara rusar iväg....
Veckorna bara rusar förbi lika fort som helgen hunnit börja så är den swich...bara förbi!!!
Veckan har bjudit på några kvällar borta från familjen,
så denna helg har ägnats åt familjen.
Igår var vi på kalas hos syster yster
sen tog vi och beställde pizza med grannarna,
lite vin och massa roligt snack :)
Sköna söndag idag...med sol....
starta morgonen med morgon promenaden ,
& sen fika på gården.
Nu sitter jag här vid datan och lyssnar på Storasysters Spotify sida
...hehe..och små diggar!!
Vilken Underbar dag!!!


Lite om målning här och där har jag hunnit med,

måste bara visa mina egen gjorda tavlor...

haha...enkelt & fint :)

Önskar er en skön vecka,

Kramar Från Mig

Kommentarer

  1. Åååå mys helg låter det som GOTT!!!
    Du kan tro jag väntat på ett inlägg, det e så kul. Jag får massa kul ideer av dig Malin Tack...
    ses i morgon kram åsi

    SvaraRadera
  2. Va fina tavlor! Åter igen önskar jag att jag hade din gen för sånt.
    Har du släkt i Malmö? Nära mig!! 20 min till på 108:an så är du hemma hos mig!
    Ha en fin vecka!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!!! Vilka underbara tavlor du gör!!!! Helt fantastiska!!! Jag har läst dina inlägg även om jag varit dålig på att lämna en kommentar. Jag har varit dålig på att blogga själv sista tiden oxå...det bara blir så ibland. Hoppas allt är bra med dig och fam. Här är allt bara bra...tiden går rasande fort bara...Sköt om dig / bamsekram från Johanna

    SvaraRadera
  4. Hej! Hur är det? Har ni märkt av askmolnet?
    Själv mår jag inte så bra idag känner mig febrig.
    Ha det!

    Kram
    malin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg