Måndag..

Så då var det måndag igen....
Denna måndag känns skön.
Skönt att komma och jobba igen efter en sjuk lilleman!!
Inte det att jag tycker det är jobbigt att
ta hand om mina godingar,
men man blir ganska inlåst och rastlös..:)
******
Finns det fler som jag ????
Jag har så svårt för att skiljas från
mina små piffdetaljer eller finare sagt inredningsdetaljer.
När jag köpt en ny sak,
har jag bestämt mig för att lägga undan en
eller göra mig av med en annan sak!!!

Men jösses vad svårt det är då!
Just nu har jag "piffat" till det på byrån
men några saker som inte har någon plats!!

Mina ljusstakar hamnade också där i en
salig blandning.....

Hm...kanske det ser okej ut???


Imorgon är det lön,
då ska färg inhandlas till mina nya projekt.
Det ska bli spännande :)



Må så gott
Kramar

Kommentarer

  1. Jättefint Du vet att du e välkommen hem till mig med ideer :) ha det bra / maja

    SvaraRadera
  2. Det är jättefint! Är de silvriga från IKEA? Sånna ville jag köpa i bruna men då var de slut...=(
    Ha en fin tisdag!
    Malin

    SvaraRadera
  3. Hahaha, vi kallar honom gummimammen...såg du där var inslag av riverdance?...haha.
    Han älskar att spexa och han viste inte att jag filmade förrän han tittar upp.
    Nu är det snart sovadax. Imorgon ska jag läsa samhälle och sen ska jag ha nationella prov i engelska...inget jag ser fram emot.
    Ha det!
    Malin

    SvaraRadera
  4. Ja men det var ju en härlig mix ju!!!! Måste vara snyggt som bara den när de tänds i mörkret! Jag gillar grupperingar i inredning så detta föll mig i smaken Malin!

    K R a M // t i n a

    ps. låter spännande med projekt...hmmm...vi får ta del sen va!?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg