Mina goa & söta arbetskamrater
gav mig ledigt idag..
Och det tackar jag för.
Det blev ju en riktigt fin dag också!!
......
Vi startade morgonen med en promenad
till närbutiken och handla frukost...riktigt härligt väder.
Jag hade tom min nya vårjacka på mig....
så snygg.
......



Kan ni tänka er vad tiden bara rusar iväg..
Nu är det redan påsk,
imorgon blir det firande med min familj.
Och på Lördag blir det Påskfirande med
mannens familj....
En lagom mysig tradition...
.......
Mitt "påskris"
och hemmagjorda påskägg :)
......

(bild tagen på lekpark med barnen...hehe så kul hade vi)
En liten Tokbild på mig och grannen,
lyckliga över att äntligen få använda vårskorna....;)
........
Sista för dagen....
Är en Önska jag har :
Vi är fem systrar i min familj,
vi börjar bli äldre och
alla utom lillasyster har fått barn...
Vi är glada och tjuriga, runda och smala,långa och korta!!
Jag vill nu föreviga vår skönhet tillsammans...
och våran lycka att vi har varandra
och är en stor familj!!
Så min önskan är nu att vi alla ska bli fotograferade,
på ett levande sätt ute i naturen.
I Svart och vitt.
Har nu bett min far,
som är duktig "fotograf" på att ta bilder.
Trots att En dröm hade varit om någon som
hade tagit på oss :)
Men den 17 April blir det av...
Det värst av allt är att
jag har så stora visioner
på hur det ska bli och se ut...
Så jag hoppas bara det blir till min belåtenhet :)
::::::
Soliga Kramar Från Skåneland..

Kommentarer

  1. Halloj!

    Tack för fina ord på mina blogg, det värmer! Låter helt fantastiskt med svart/vita bilder och jag kan tänka mig hur du vill ha det! Hoppas det blir som du tänkt dig, annars får du hyra in Hanna =). Fin fint påskris du gjort! Stor kram//Anna

    SvaraRadera
  2. Åh vad skoj! Så många systrar! Jag har 1...
    Det blir säkert fina bilder.
    Ha en fin Påsk! Kramisar.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg