Mina kära...

Ett snabbt inlägg idag...
Mina goa vänner var med om en motorcykel olycka igår.
Allt gick relativ bra ....
Tänker på er hela tiden!!!
****
Jag blir så känslig när det händer sådant här.
Men nu har jag fått krama på dom och sett så det var okej....
Men man kan aldrig sluta tänka...tänk om!!!
Finns här för er...
****
Det sista :
...
Jag och min man har varit gifta i 7år...
...puuu så tiden bara rinner iväg.
När jag kom hem ikväll efter jobb och möte ,
stod ett stort paket på bordet.
I detta paket fanns ett par
barnsligt efterlängtade skor !!
GULA Puma ....mina...
Så nu går jag runt med mina fin fina skor
och funderar skarpt på att...använda de som inneskor ;)
(hmm för jag undrar hur de kommer se ut om två dagar..Men det gör inget )
....
......
Här har vi kärleken....
Nu är det sängen som kallar...
****
Puss

Kommentarer

  1. Grattis! Vad fint med present! De Puma har jag prövat i lila, dom var fina!
    Vi firar 10 år som gifta den 20 Maj...tiden går.
    Vad skönt att det gick bra med era vänner. Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Grattis till de gula skorna.
    Själv har jag varit gift i 16 år kan inte fatta hur fort tiden går.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Har du sett de gula Conversen på Ellos? Starkt sugen på dem!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Tack för titten och ha en bra vecka.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  5. Hej! Hur är det? Längesedan du skrev.
    Har idag varit hos frissan...igen men denna gång blev det som jag ville ha det.
    Nästa vecka blir det tatueringsstudion igen...är hooked.
    Ha det bra!
    Kram Malin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg