Radio Star...

Så vart det söndag...
Och faktiskt en riktigt skön sådan :)
Var en runda på LarssonsLager och
kollat efter skrivbord (än en gång) till Lillasyster.
Fanns givetvis inget!!
Såg ett riktigt fint gediget drängskåp
men jag får tyvärr begränsa mig lite,
det finns inte plats för allt
här på våra 122 kvm..!!
(jag ska erkänna att jag går fortf och spanar efter var den hade kunnat stå)
Sommar söta radion som förgyller och roar mig i min matlagning
99:- på Clas Olsson!!
Video kill, Radio star.....eller nåt ;)

Sköna Söndag & Goa Kramar

Kommentarer

  1. Haha nä ja dricker så sällan och denna baginbox hade fredric köpt förra året nån gång och jag hade glömt bort den...men vi hade kul ändå.
    Ha en bra vecka...långledigt denna helg!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hej min vän!

    Idag är det 41 dagar kvar innan BF.. precis som du skrev först ;-)
    Tiden går.. lite väl fort ibland kan det kännas som. Har varit och kollat in BB och det kändes väl rätt bra med inte började jag längta ;-) Efter bebis längtar jag men inte efter att få komma på Förlossningen/BB..

    Ja då fortsätter jag med Lipton ;-) Förstod väl att det var lite överskattat ;-) Men fina burkar är det!

    Så sommarfin radio! En sådan borde jag också ha.. Undra om man kan se på hemsidan vilka färger det finns.. Måste kolla!
    Synd bara att vi bara har de vanliga kanalerna som P1, P2, P3 och P4..

    Ha en fin vecka!! och glöm inte min lilla enkät ;-)

    Kram Sara

    SvaraRadera
  3. Hej! Hur är det? Har ni fint väder? I dag har vi haft 14 grader...men imorgon ska det regna och blåsa... Var är våren?
    Ha det! Kram Malin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg