Min Absolut Favorit Butik....

Jag kan bara längta efter få att åka dit och handla....
det är som ett begär....
Länge kan jag gå där och bara få massor av idéer & njuta !!
Idag åkte vi dit..lycklig som ett barn...
Jag köpte ett par super coola kort byxor med fräck skurning.
Vill man ha mjuka leggings i basfärger,
är dessa ett måste-till bra pris på Granit.
Vi spanade på en hängmatta som hade gjort sig fin i skugghörnan i trädgården....
Tror att vi slår till med en sådan :)
Alla möjliga inredning prylar har de,
avskalat- raka linjer- och inget krimskrams
Ser ni konservburkarna....kommer ni håg mina !!!
******
Hur har ni det i värmen?
Olidligt eller alldeles underbart????
Jag älskar sommaren, detta är bara såå underbart....
Må så gott mina vänner

Kommentarer

  1. Måste kika in där ju!
    Nä, jag tycker inte om fordon alls...jag har inte ens körkort till bil...
    Vad skönt det är idag när solen är bakom molnen. Trodde aldrig jag skulle tycka det... Innan har jag bara svettats ihjäl!
    Hoppas allt är bra!
    Kram Malin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg