Sommar ljuva sommar.....


Hej Hej alla trogna läsare....
Det var ett tag sen sist ,
och det har varit riktigt skönt med en paus faktiskt...

Jag har funderat och funderat.....och fått humöret på rätt spår igen :)

Nu har jag fått upp ny energi , börjar motionera igen...vilket är helt underbart.
Oj så man mår såååå mycket bättre av bara lite motion och träning.
Äntligen kom sommaren till skåneland också....kändes hopplöst där ett tag.
Dagarna fylls med strandbesök, vänner och massa annat.

Några projekt inomhus har lagts på is, i stället fylls projekten på i trädgården....och det är ändå där vi ska vara nu eller hur ;)
Vårt nya trädäck är blev klart igår....så snyggt så snyggt....!!!

Idag är det inget strandväder direkt, så det blir lite kaffe hos grannen medans barnen leker...hihi!!


strand killen..

Ta hand om er och njut i massor!!

Kramar

Kommentarer

  1. det såg härligt ut. du kan ju ge stefan en liten vink om att det behövs ett trädäck i annelöv :) du vet min pappa blir aldrig färdig så nu får vi nog sätta upp poolen ändån och sen flytta den usch :)Vad glad jag blev när jag såg att du hade skrivit :)
    Ha det bra hälsa
    Maja

    SvaraRadera
  2. Heeej! Vad skoj att du är tillbaka! Ja sommaren är här på riktigt men lite regn nu inatt hade suttit fint för mina gamla äppleträd lider av torka.
    Har du beställt på Mandels rea? Jag har beställt 2 plagg.
    Imorgon blir det skopunkten. Har hittat fiiina skor!
    Ha det! Kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg