Dagen T.....

Tog en runda till Tyra Stina och kika runt.
Det var ett tag sen jag var där.....
och jag blir lika förtrollad varje gång.
Jag skulle vilja köpa allt hon har där....
men då hade jag fått jobba dubbelt dubbelt...hihi!!
Det blev en TineK kudde(på bilden),
den ser brun ut men jag tycker den är mer åt det grå lila hållet...
Sen blev det mina givna doft ljus, riktigt goda är dom!

Idag har vi varit och besökt min två systrar i Malmö,
de har flyttat till nya lägenheter & nytt område
Såååå fint det hade,
ett nybyggt område som fortfarande är i full gång med bygge.
Så allt runt om är inte klart.
Super mysigt och ro givande atmosfär....
så glad att de äntligen fått landa och bara njuta !!
****
Nu ska det bli "Leila på Landet"
(repris) !!!
****
Må så Gott Mina Vänner!!!!!

Kommentarer

  1. Ja, ibland kan man shoppa ihjäl sig. Synd man inte är miljonär..
    Haha jo för 2 dagar sedan sa jag nej till att barnen skulle få nya mobiler...men tja, nu blev ju Nokian över så jag ger den till Caspian och Ofelia får en likdan med samma abonnemang...
    Så är vi glada allihop.
    Ha det fint!
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Hej! Hur är det? Fullt upp? Jag går här och väntar på min iphone...jobbigt när man inte vet när den ska komma.
    Här har vi städdagar...man får passa på när man kar ångan uppe.
    Ha det! Malin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg