Vardagsrummet...

Mina kuddar från Aspegren Danmark
****
Jag älskar inredning och är ibland ganska nöjd
med mina små idéer och projekt.
Men det betyder inte att jag stolt visar upp mitt hem,
tvärtom jag har ångest över att släppa in folk i mitt hem.
För att antingen är det för stökigt, smutsigt.....och"fult".
Det är vad jag känner men oftast är jag bara fjantig enligt min man...
Och ni kanske märker det här på bloggen att jag gärna
inte visar hela bilder på mitt hem!!
Mest detaljer osv...
Idag Trotsar jag mig själv och visar "stolt" upp mitt vardagsrum...hihi
Ni ser "stolt" var jag tvungen att generat beteckna...
för skryta vill man ju inte iheller!!!
På bilderna ser ni:
Bla. mina kuddar från Aspegren Danmark
och min underbara filt- kvilt från TineK
som var bästa köpet någonsin.....det är slagsmål om den på kvällarna!!
På golvet har jag lagt 3 stora kuddar
som även används flitigt av barnen, toppen toppen!!
Min gamla lampa från kära mormor som jag målat om
och satt stora glödlampor ,
så det blev en lite mer robust känsla.
Vår kära arvsbyrå som jag vaxat in i vit vax....lite mer liv till byrån.
Uppe på den byrån står en salig blandning av ljusstakar och
Storasyster M´s egengjorda träd.
Fotoväggen eller skrytväggen som kallar den för,
är inte klar den byggs på hela tiden...och det blir så fint!!

Så där ja...nu fick ni se det....
ska försöka tuffa till mig här på Bloggen...hihi.
Vi är bara normala, allt kan inte vara perfekt :)
Men visst är det så,
man tycker alltid att alla andra har det finare än sig själv..
Efterlyser fortfarande Aspegren Danmark
av svensk återförsäljare...Hjälp behövs!!
Må Så GoTt

Kommentarer

  1. Du har alldeles säkert ett superfint hem! Jag kan känna likadant. Jag putsar och fejjar när nån ska komma...rädd att det ska se smutsigt ut.
    Ha det!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg