Egon ??


Lite ego foto här...hehe nä...
Älskar Fotografering !!!
****
(Sötnos Lilsyster ställer alltid upp på fotografering)
När jag och min man gifte oss...
....gifte vi oss Borgligt!!
Vi valde att viga oss på ett gammalt slott som ligger i min lilla stad,
(de flesta gör det)
i slottet finns gamla krutrum / torn
& i ett av de rummen har man gjort om till vigselrum.
Ett kärt litet runt rum med vita väggar & små söta fönster !!
Efter vigslen får man ett vigselbevis & vigselminne i form av ett halsband.
Detta halsband har jag ofta på mig...
både som ett smycke & för att det ger mig positiv energi...
Jag blir glad av det på något vis.


Och visst är det faktiskt fint,
och klädsamt...tycker jag...
Eller????
Måste Tipsa idag!!
Film: "Flickan från ovan"
Se den...den grep tag i mig &
lade sig i mitt hjärta....
En gripand film!!
Må Så Gott & Ta Hand Om Er...

Kommentarer

  1. Hej! Vilken fin blogg du har. Tänkte passa på att meddela att jag har lagt ut en tävling på min blogg där du kan vinna en valfri Lunafigur. Kolla in om du har lust!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Jättefint halsband! Mycket klädsamt! Vad mysigt med en borgerlig vigsel.
    Hoppas att allt är bra hos er!
    Jag är fortfarade sliten sedan helgen men det är nog för all psykisk och fysik stress man kände och som sedan laddades ur.
    Ha det!
    Kramisar.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg