En början till mitt Paradis....

Igår spenderade vi dagen hos goda och mysiga familjen A.
Barnen älskar att vara där och så även vi....blir lika inspirerad varje gång.
Det blev en toppen fin dag solen värmde oss ordentligt!!
Så barnen kunde bada i poolen....och springa runt i deras mys trädgård!!
Nu är bygget av vår efterlängtade pallkrage gjord, Tack vare familjen A.

Vi fick massa trä spill av dom, och därför kunde vi snickra ihop en själv!!
Det blev toppen bra!!
In oljad och klar står den där ute.
Bara väntar på att jag ska fylla den med jord :)
Så fort vi har lite upphåll här hemma ska jag ut och fylla upp.
Jag velade fram och tillbaka om jag skulle olja in den
eller måla den Röd så det blev enhetligt med huset
...men sista beslutet blev olja...
Vad tycker ni???
****
Idag njuter jag extra mycket men med massa fjärilar i magen,
imorgon börjar allvaret igen Jobb....inga lata dagar mer,
inga långa frukostar och inga ovärderliga timmar med familjen...
Nej men gud vad deppigt det låter!!
Haha....livets gång....
Må så gott alla glada....

Kommentarer

  1. Gillar dina projekt, det e så kul att följa alla små och stora grejer som händer hemma hos dej!!!!!
    Kramiz Åsa

    SvaraRadera
  2. Tusen Tack Åsa för snälla ord!!
    Så roligt att du kommenterar det gör det hela roligare att blogga...

    Kramar Malin

    SvaraRadera
  3. Hej! haha, så du trodde jag snott den? Nä, jag kom faktiskt ihåg att ta upp mobilen när vi körde över...har typ åkt där 20 gånger men aldrig kommit på att fota. Skulle fotat stora bält med men det kom jag inte ihåg, den bron var lååång!
    Vi har precis kastat en massa pallkragar...men din var fin! Hoppas det blir bra nu.
    Kram Malin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg