Nagelbitande....

Nu är bänkskivan klar....
Jag måste ju säga att när jag hade tagit lager nr.1
fick jag fullständig panik....
MEN GUD VAD HAR JAG GJORT!!!!!
Mannen lugnade ner mig &
när jag tagit några lager till...började det likna något.
Puuuuu
Nu är den klar & vi är Nöjda!
Det jag har gjort nu är
Slipat ordentligt
( och det är INTE det lättaste)
"målat" Svart vax
(många gånger),
& sen torkat av det överflödiga....
****
Trots att vi är nöjda är jag ganska skeptisk ändå...
men det är ju bara till att vänja sig!!
Egentligen är jag hel tokig...
Ibland bara gör jag saker och tänker sen.
Och det värst är att min man säger ingeting....
han har gett upp....hehe!!
Sköna Lördag
****
Ps. hittade en fin pall på loppisen, men inte så mycket kläder.
Visar er senare...ds.

Kommentarer

Populära inlägg