Och så blev det...

Tänkte bara visa er snabbt
hur det blev med bänkskivan...
Jag är faktiskt efter att ha vant ögat en stund
HEL NÖJD!!
Så här såg den ut innan
(mycket gammal foto)

(ovan: vilken skillnad på foto kvalitet)

...:::Och här blev det :::...
Bänken blev lantlig robust gammal bänkskiva.
En kul blandning!!
Precis så som jag ville ha den...
Nu vill mannen byta ut diskbänken & kran...
vi får se vad det blir med det.
***
Jag har en liten tjej här hemma med halsont,
och en dunder täppt näsa.
Vi får se vad natten har att erbjuda och hur hon mår imorgon!!
Sov gott alla goa pågar & töser!! :)
kramar

Kommentarer

  1. Det blev ju superfint! Annan färg kan göra väldigt mycket.
    Idag är jag hemma med 2 förkylda barn. Själv är jag helt slut i batteriet.
    Hoppas du och din sjukling blir bra snart.
    Kram Malin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg