Tips alá Ernst/Pernilla.....

Nu lider sommaren mot sitt slut....
trots att det bara är slutet av Augusti!!
Men vilken underbart fin sommar vi haft,
så det är bara till att blicka tillbaka och njuta av minnet.
I går tog jag mig i kragen och lukade vår baksida.
Klippte ner min lavendel,
för att göra en doft"marackas"-
alá Ernst/Pernilla Tips!!
Både på "sommar med Ernst" &
"Trädgårdsfredag" Gjorde dom detta.
Ni såg det säkert...

Gör Så Här:
Bind ihop Lavendel själkarna hårt
Böj själkarna över blomman en & en.
Bind sedan samman själkarna än en gång!!

Så här blev min...dok inte lika fin som deras,

men doftande ljuvligt!!
Jag har hängt upp en i hallen,
& en ligger i handduk skåpet.
Kul & fint Tips!!
Jag är kanske en av de fjantiga ....
men jag kan inte sluta tycka om "Trädgårdsfredag",
& "Sommar med Ernst"
Och Ni måste ju bara hålla med om att
huset Ernst gjorde vid blev fantastiskt fint.
Jag skulle kunna flytta in där vilken dag som helst :)


Larssons Lager nästa...

Må Så GOtt

Kommentarer

Populära inlägg