En god morgon...

Startas med detta gooooda knäckbröd....
Jag har tipsat om det innan, men detta är knäcke & så mumsiga!!
Ett riktigt krispigt knäcke,
med salt flinger under.
Bara Ett Tips...!!!
****
Jag har varit i en utav det mysigaste
butiker någonsin.
TyraStina & Pålanders är verkligen söta.
Men hela känslan när man kommer till denna
butik ....är obeskrivlig!!
Jag blev så avensjuk när jag körde där ifrån.
(hihi)
...så vill jag också bo...vilken dröm!!
Duktiga Kajsa från EnklaTing...verkligen.
Kika in till henne HÄR!!
Jag fyndade lite på loppisen och i butiken...
****
Idag ska storasyster fixa efterrätten...spännande!!
***
Må så GOtt Kära Ni!!

Kommentarer

  1. Tack för din söta kommentar! Älskar deras sticks med olika kryddor!!
    Ha en skön lördag!
    Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Tack snälla för fina ord... Det är precis vad jag önskar att man ska känna när man besöker min butik.... Roligt att du tittade förbi....Vi kanske ses igen....
    Största kramen Kajsa

    SvaraRadera
  3. Hej min vän!

    Ja här hinns det inte med så mycket annat än att ta hand om lillan och hemmet. Är skönt då maken väl kommer hem på fredagarna men helgerna går ju så fort och vips ska han åka igen :-( Vi letar jobb åt honom här hemma men det är svårt.

    Jag har dig på bloglovin så jag brukar titta in till dig då och då och än fast jag inte hinner skriva en kommentar så vet du att jag läser :-)

    Är allt bra med dig och din familj?
    Får vi se dina fynd?

    Hoppas ni får en härlig söndag!
    Kram Sara

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg