Loppis...

Här kommer bilderna på mina fynd som gjordes igår,
& faktiskt idag...
jag vara bara tvungen att åka tillbaka
köpa borden jag möblerat runder med hela natten...hehe!!

Fyndade denna korg/kruka 50:- igår på Loppisen
Ljungen & taklöken från butiken.


Konservburkar som jag återvinner & använder till allt möjligt.

I detta fall agerar det krukor..;)
***
Sen kommer ju dessa bord som jag legat i natt &
grämt mig över att jag aldrig köpte....Grrrr.
och möblerat om & donat med hela natten..
Men Jag chansa & ringa Kajsa , det fanns kvar.
Yes!!

Detta är då två sängbord/nattduksbord

Skratta om ni vill...jag har konstiga idéer för mig.
Men jag gillade dom så mycket,
nu agerar det vardagsrumbord i stället.

Jag är hel NÖJD... :)

Jag lyckades få med min granne hon blev helt lyrisk,
över butiken och Kajsas idyll..
***
Mannen har halsfluss här hemma..
jodå här fortsätter den obotliga halsfluss härja i detta hem,
så tröttsamt!!
***
I morgon blir det jobb och inspirationmässa,
spännande!!
***
Många goa "bara vara" kramar
till alla mina läsare...ni är bäst!!

Kommentarer

  1. SÅÅÅÅÅÅÅÅååååååå fint jag är så imponerad av dej du duktiga tjej
    kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Vilken ide..... Jag gillade den....
    Ha en underbar vecka, så ses vi bloggvärlden....Kram Kajsa

    SvaraRadera
  3. Nä men vad fint! Haha man behöver inte tvunget ha sängorden vid sängen! Vi har svarta fotlister och dörrfoder överallt i vårt hus och det är en del som ifrågasatt det men man gör väl som man vill? Varför ska de tvunget vara vita?
    Ha det fint idag i rgnet...
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Jag har precis beställt ett par nya i grått skinn så jag tänker inte ställa in mina riktigt än. Sen finns det ju de som är fodrade ;). Ha en fin kväll!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg