Något gammalt

....blev något nytt här hemma.
Gammal skrivbordslampa som fyndades på loppis.
Blev en fönsterlampa i vårt sovrum.
Jag ska göra det sista i sovrummet i helgen...
sen är det äntligen klart...bilder kommer sen!!

Om ni undrar varför det ändras på min header,
så håller min sötaste blogg vän på att hjälpa mig med den.
Hon har gjort fantastiskt fina till mig, som jag kan välja på!!
Problemet är att jag har så svårt för att få in den i rätt storlek.
Men det problemet löses imorgon...nu är jag för trött..
God Natt mina vänner

Kommentarer

  1. Charmig lampa det där :-) Vilken tur att du fick till det! Eller tur och tur det var nog skicklighet från din sida. Vad var det som var galet?
    Det blev då jättefint! Den passade bra på din blogg!
    Ska bli skoj att se erat sovrum sen! Lillan vägrar sova och ligger på en kudde i sängen och suger på tutten. Det är bra med bärbara datorer, den har fått följa med in i sovrummet och jag passar på att surfa lite i väntan på att lillan vill sova ;-)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Det var ju verkligen snabba turer med både barn 1 o 2 också. Men som du sa, det är ju lika för jävligt ändå. What a pain!!! Det som jag tyckte var hemskast med att det drog ut så på tiden var att man inte kunde sova nånting, knappt vila sig. Jag blir psyko om jag inte får sova :). Hoppas jag är lugnare denna gången, det gör nog mkt, som du säger. Ska profylaxa o ha mig under min ledighet innan BF hihi.
    Kul att höra om dina förlossningar, tack!
    Jag gillar också industrilampor, hade tänkt mig en bordsvariant i kontoret. O den du fyndat var ju superfin. Kom ihåg att jag hade en sån i rosa när jag var yngre hihi. Varför sparade man inte??
    Hoppas Ni får en härlig helg!
    Kram/ Eden/Jennifer :)

    SvaraRadera
  3. Vad fint det blir. Och headern blev så fin. Det e svårt med bloggdesign.. Bli galen när jag pillar med det!

    Trevlig helg
    Kram Madde

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg