POMPdeLUX



En barnklädes förälskelse.....
som jag måste bara dela med mig :).
Precis kläder i min smak.
Detta är kläder som jag själv skulle kunna ha på mig!!
Har ni köpt dessa eller varit på något party??
I Oktober ska jag på ett.

Sååå fint!!



Gå in och kika på deras sortiment.
Och deras Webbshop här.
****
Det har varit En hektisk början på vecka .
Men Idag har det varit lugnt..
Och Vilken väder vi fick idag då...
sååå gott!!
****
Precis hemkomna från skön promenad & lek på stranden,
nu är det dax för kvällsmaten.
Äggmackor & smothie...mums!!
Oj nu kallar de på mig...
***
Kramar

Kommentarer

  1. Linda Budde2010-09-22 20:44

    Jättefina kläder!! Hör gärna av dig när det är dags för hemmaparty :) Kram!

    SvaraRadera
  2. tänkte beställa på fredag eller ska vi göra det på lördag när vi kommer till er
    Maja

    SvaraRadera
  3. De har jätte fina kläder och kvaliteten är super bra,
    Jag älskar det märket....
    Kram Kajsa

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg