Fredaaaaaag

(underbara kort, finns att köpa på Enkla Ting)
****
Jösses vad min kropp är trött idag....
Jag måste piggna till, snart ska jag fixa till mig & sen bär det iväg!!
Skärpning!!
Det pågår en tävling på Ikea,
med massa olika formgivare & designers...ett helt uppslag av olika tävlande.
Finns en underbar barnklädes kollektion med en från min kära stad...
Karro & TVIVLA....gå in & rösta eller kika på det HÄR.
Jag har gjort det!! Gillar Gillar!!
Nu ska jag bege mig till övre plan & försöka gör det bästa av MIG själv...
Önskar er en riktigt go Fredagskväll....

Kommentarer

  1. Hej! Tack så mycket! Hoppas du får lite avslappning själv! Det är nu man uppskattar helgen så mycket när man har en tuff vardag!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hello du! Hihi, ja hans namn är Robin, det stämmer precis. Jasså din man vet vem han är. Kanske inte så konstigt när vi bor i samma stad. Kul iaf...Vad heter din man (Robin också nyfiken :)).
    Hoppas Ni får en bra dag!
    SOL! Lovely!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Visste att det var genom fotbollen. R´s stora beroende i livet :).
    Behöver inte ursäkta. jag blev lika nyfiken :).
    R visste direkt vem din man var och hälsade så gott!
    Nä, vi har inte lyckats ses, tror jag iaf :). Men det lär vi säkert göra...kanske på Enkla ting en helg :).
    Oj många smilegubbar det blev här då!
    Jag gillar din blogg med!!! Addicted. Du har så fina bilder mm.
    Hoppas du blir piggare! Jag o sonen sov precis en timme. Sjukligt trött dessa dagarna.
    Oj just det Bois! Gott bra för dem ju. Kul!
    Ha en fortsatt bra dag!
    KRAM

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg