Tack...

Hej alla vänner...
Först måste jag bara tacka så hjärtligt för era fina kommentarer
på förra inlägget....hur söta är ni??
Ni ska veta att era ord värmer ordentligt i kylan...
för visst är det kallt..brrr
****
Bloggandet för mig är min lilla stund där jag får
egentid, i form av att skriva ner mina tankar,
intressen och massa annat, men det alldra bästa är att få
träffa alla nya fina människor som finns här ute i bloggvärlden.
Med eller utan blogg!!
För visst har den världen växt....enormt
Och det är så fantastiskt kul!!
****
Men så händer det vissa dagar då allt bara trillar bort,
inspirationen & tiden .
Så är det nog för alla,
men det tar inte lång tid från man reser sig upp
& knappar på sitt lilla bord igen.
Jag älskar att få blogga...i min egen takt.
Så var det med det...hihi
***

Jag vet att jag är dryg med mitt sovrummet..
haha..
Men just nu är min Himla kudde ensam,
han behöver en kompis..
Och Jag är i väntans tider på att hans
kompis ska komma in i butiken igen.
Så ni som väntar på bilder...bara ett litet tag till..
****
Men jag är såååå sugen på dessa HÄR också...
de hade piffat upp sovrummet.
Kanske mixa med en eller två!!
Får vänta tills Maddes webbutik kommer i gång.
Kuddar kan man aldrig få för mycket av :)
****
Det händer en del här hemma just nu,
jag pysslar på mina små projekt.
En här och en där!!
Jag lär mig då aldrig att slutföra det jag påbörjat...
****
Jääääsp..nä mina vänner
nu får jag ta mig ett bad innan jag ska landa på kudden...
Natti...

Kommentarer

  1. Så duktig du är på att rita....
    Har inte varit inne hos dig på hela veckan.... Och det är med att blogga handlar mycket om inspiration och kreativitet....
    Du verkar alltid ha någotting på gång.....
    Ha en underbar helg....
    Kram kajsa

    SvaraRadera
  2. Men så snygg kudde! Var har du köpt den?

    Smart att börja samla på något till barnen. Men vad ska man samla på till lillan? Jag gillar ju iofs Astrid Lindgrens böcker. Det kanske är något man kan önska till henne :-) En tågbana kommer hon ju också att behöva ;-)

    Titta in på min blogg min vän så får du se SNÖ!! :-D

    Ha nu en trevlig helg!
    Vi ser på Idol just nu och lillan sover ute i vagnen än! Hon vill som inte vakna ;-)

    Kram Sara

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg