En önskan...

Idag begav jag & mina tre virvlar ut i stan & handla julklappar...
Det började lugnt & skönt...vi hade kommit överens att uppföra oss & vara hjälpsamma!!
Men när vi väl hade besökt en butik...braka helvetet loss..
Min mellersta ängel...vilket hon inte var idag...
& lilleman kan tetas & tjivas så håret reser sig!!
Storsyster brukar oftast bara kolla & försöka bryta in...
men då blir det bara värre :)!!
Phuuuu....
Men 8st julklappar är inköpta av 14st....
Ett tungt lass från hjärtat har lättat!!!
Nu över till mig egot själv...nä verkligen inte!!
Dinna Önskar jag mig!!!
Hade passat den stora familjen perfekt.
Bild taget från In My House,
har ni inte kika in dit...så gör det HÄR!!

...
Min underbara Odd Molly Fonda dress är till salu!
Ledsamt med sant....
Inser att den är tok för stor för mig,
men kanske det blir en ny!!
Jag köpte förstor från början,
jag tror att jag får för mig att jag är större än vad jag är!!

Nu är det dax för ett kärt återseende.....hm ...eller är det kärt...det får vi se!!
Klassträff från gymnasiet...
****
Tjingeling...

Kommentarer

  1. Ja, att vara på stan kan verkligen vara arbetsamt när man har barne med sig. Men ni var duktiga ändå som hann med att hitta så många julklappar.
    Kram Anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg