Gammalt blir nytt....

En gammal stjärna som hade gått sönder
blev en ny stjärna.
Denna stjärna hittade jag i gömmorna när jag
rensade garderoben förra helgen.
Med en söndrig ljusslinga runt, tänkte jag slänga den.
Men kom på att jag kunde faktiskt lirkade bort den,
& kladda lite färg på .

Lite slarvigt slängde jag på vit färg,
& den kan nu dekorera mitt fönster!!
Jag har inte riktigt fått julkänslorna än.
****
Men så kom jag till Enkla Ting idag & gissa om man blev salig.
Som alltid!!
Och jag fick en rigäl dos av Julinspiration.
Och det tackar jag för....nu börjar de sakta krypa fram.
Jag gjorde min egen krans & shoppa lite smått och gott.
Bilder kommer imorgon.
****
Nu ska jag hoppa rätt ner i soffan,dyka ner i godis skålen
& försöka titta på filmen vi hyrt.
(har väldigt trötta ögon )

****
Psss.. jag fick 2 gammla skrivbord idag av svärmor....underbara.....
jag är helt ivrig över detta.
Nu ska jag bara övertala mannen min att hämta dom :)
****
GodKväll.....

Kommentarer

Populära inlägg