Godmorgon!!

Min pojk är helt såld på Woody & Buzz..
En ständig följetong...överallt ska det med!!
Men jag ska erkänna att jag är väldigt förtjust i dessa figurer också så det gör inget!
I sommras lekte lilleman med en riktigt go pojke M,
som hade Woody & Buzz med sig.
Sen dess har han tjatat, så det var en given födelsedagspresent!!
Finns det fler Woody & Buzz fans där ute???

Godmorgon min vänner & Välkommen kära måndag..
Då var det en ny vecka igen...
spännande och se vad den har att erbjuda ;)
Ville önska en trevlig start på veckan.
Glöm inte att vara med och tävla HÄR & HÄR!!
Måste bara tillägga att jag var hos Bofinken5 igår och hämtade min kudde,
ååååå jag är helt såld!!
Så himla fin, och kommer vara perfekt i lillsysters rum.
Bilder kommer!!
Kramar till er...

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg