Jul med eller utan färg ????


Hej hej mina vänner hoppas allt är bra med er???
Idag mår jag bra!!
Sitter just nu och har Julkänslor i hela kroppen...den kom trots allt:)
Nu kommer vi då till i landsproblemet...hahaha
Just nu väger jag mellan en vit & silvrig(grå) Jul
eller en vit & lila/rosa jul???
Lite av de sockersöta färgnyanserna...
Det är då ni kommer in i bilden...
Hur kommer er jul se ut???
Färg??
Har sätt att många kör den traditionella Röda julen i år
...och visst är den fin!!
Här kommer lite bilder som föll mig i smaken.
Alla bilder från Rusta...allt till billig peng.


Denna kommer att pryda mina stora fönster i "matsalsdelen".
Visst är det ljuvlig?
Annars kommer jag enbart ha stjärnor i fönstrens i år.
När jag var inne på Rustas hemsida hittade jag detta underbara skåp
...som jag så gärna skulle vilja ha!!
Ett riktigt snyggt Kinaskåp....
(finnes matchande soffbord till)
Det blir en tur till Rusta på Lördag,
lite julklappshandling på Köpcentret sidan om!!

Mannen har köpt Toy Story 3 till barnen idag,
så nu ska jag krypa ner i soffan och titta på den med hela familjen...
Psss vill bara påminna er att det är Fredag imorgon...
Ja bara så att ni vet.....hihi
****
Kram Kära Ni

Kommentarer

  1. Hej på Dig!

    Skönt att allt är bra o att du fick julkänslan till sist :). Snön hjälper ju markant! MYS!

    Ja min/vår Jul kommer bli, som du vet :), svart och vitt och gå i färgerna lila, turkost och lite rött. Men i vissa rum där jag redan har mkt färg så kommer jag köra på enbart svart, silver och vitt.

    Thank U for the comment! Javisst är det fint mitt skåpfynd, förstår att du är avis hihihi. O för ynka 500 sek blev det mitt. Sorry för salt i såren :).

    Men det svarta kinaskåpet du spanat in var ju grymt snyggt! O yes jag tror nog mitt skåp osså blir svart. Verkar som om "alla" röstade på det.

    Då ska han alltså komma imorgon hihi. Tveksamt! Har ju inte målat mitt skåp än så han får gott lugna sig!

    Friday tomorrow indead! Underbart :)! Ha en mysig kväll i soffan!

    Kram/ Jennifer

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg