Tävling




I samarbete med SUMOpix.com har jag fått äran att hålla i en tävling, där du kan vinna ett presentkort på 300 SEK för fotoprodukter
från SUMOpix. Där kan du beställa canvastavlor i alla former och
storlekar för ett bra pris.


Alla kan delta i tävlingen!


Du deltar genom att besvara denna frågan:
Vilken är den minsta dukstorleken på canvastavlor från Sumopix?

Du som inte har blogg.
Skriv en kommentar med svaret på frågan, och lämna din mailadress.
Du som har blogg.
Skriv om tävlingen på din egen blogg med länkar till både
tävlingen och sumopix

Tävlingen slutar den 29/11


Lycka till mina vänner!!

Kommentarer

  1. Min amningshjärna säger att det är 20x20 som är den minsta storleken.

    Jag länkar på högersidan av bloggen! Till tävlingen och till SUMOpix.

    Kram

    Ps. Skulle ju vara prefekt att göra en canvas på lillan och karln ;-)

    SvaraRadera
  2. 20x20 är den minsta storleken :).
    Jag länkar från bloggen! Gör det igen innan tävlingen är slut :)!

    KRAM/ Jennifer

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg