Pssst....

Är ni klara med era Julklapparna???
Phuuu...jag har många kvar!!
Kan ni förstå att det är nästa helg....känns en aning stressande!!
Men men...det hör ju till julen eller hur??

Snart ska vi bege oss till Lillemans förskola,
& bli lite smått rörda över min fina tomtenisse.
Han kommer vara så fint i min mormors gamla tomtedress.
(som gamla mormor Ester har sytt)
Foto får ni se sen....
***
Bjuder på lite bilder..gillar detaljen!!
M:et är en gåva av sötaste Kajsa på Enkla Ting..
Har ni det stressigt där ute...hör inget från er... :)
Kram
Ps...jag kommer inom kort att sälja mina tavlor
(främst av den översta sorten i länken),
ni får gärna tycka till eller hojta till om ni är intresserade.

Kommentarer

  1. Älskar det där stora M:et! Vart hittar man ett sånt? Min hyacintvas köpte jag på Ica för 10kr, hihi! Jättefina loppisfynd, verkligen.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hejsan Malin.....
    Tiden räcker inte riktigt till.... Vi var bara tvungna att lämna allt bara för barnens skull.... Jag jobbar o jobbar och ibland glömmer jag bort att bara vara där för dem.... därför satte vi oss i bilen i söndag och körde upp till Sälen,,,, <så just nu sitter jag här i stugan med lill tjejen och svarar på mail och fixar lite beställningar, som syster får skicka iväg... Jätte vackert o mysigt.... Det viktigaste jag har är ju min familj.....
    En stor Kram Kajsa

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg