Andra advent...

.....hela långa dagen!!
Det blev en lång advents frukost i morse med ny bakade bullar & tända ljus!!
Mina fina hall smycke & granarna i fönstret är på plats...
Hall smycken dvs änglen & hjärtat...
Granarna 50:-/st på Tullstorps växthus!!
Gillar dessa fina granar....doftar så där lagom gott också!!
En lugn helg har vi haft här....städning,mys & lite pyssel har stått på helgens schema...
Har just kommit in från en härlig kväll i pulkabacken ,
härligt stilla, skönt väder...helt vindstilla & tyst!!
Vilket vinterland vi har :)

Kvällsmaten står på bordet...

Sen ska jag bara landa för en stund & hämta krafter inför nya veckan som kommer!!


Stora kramar till er alla

Kommentarer

  1. Hej Malin! Hur är det mer er? Har inte hört av dig på ett tag. Kan förstå att min blogg inte är lika lockande som de på din blogglista... men som sagt jag skriver för mig själv... Kul är det att titta in hos dig och få inspiration.
    Ha det bra!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. visst är de fina rumsgranar! så söta! och vad fin er andra advent ser ut! och mysig!

    Kram pernilla

    SvaraRadera
  3. Men så söta och fina granar! Här får man kliva ut i skogen och fixa sig en gran själv om man ska ha en ;-)

    Oj pepparkaksfil i hela köket!! Oj! Men du fick det ju städat i alla fall ;-) Jag gjorde samma sak fast med en dressingtub. JAG hade inte stängt locket ordentligt och skulle skaka ner det sista. Plops så flög korken upp och jag fick dressing både här och där. Tur det inte kom på gardiner och i taket. Det skulle nog har blivit hemska fläckar. Annars så har jag blivit riktigt förkyld för första gången på över 2 år :-( Blää..
    Hoppas ni har det bra och mysigt i ert vinterlandskap!
    Kram från oss

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg