Goddagens alla friska fläktar...
ni alla där ute & alla ni
som är ute & promenarar bort Julmaten...hihi
Så många duktiga människor..
Själv sitter jag här med en kopp kaffe & pepparkakor framför datan...
Tänker att kanske jag borde ta en promenad....pjhuuu
Ach det gör jag sen..eller jag MÅSTE göra det sen!!
Vi ska snart bege oss ut till havet & kolla hur mycket is det finns!!
Ska ta lite foto med.
****
Jag har en 8 åring & en 10 åring här
hemma som leker & leker...med sina fina julklappar.
alla julklappar var de super tacksamma över.
Gissa vad som var den bästa Julklappen???





En Max & en Nora.....













Har ni sätt Rubens Barn någon gång....supersöta!!
Finns att köpa på Butik maia.
Idag var vi nere i stan & köpte lite billiga baby kläder till dom.
Visst är det härligt med barn som fortfarande vill leka!!
****
Hoppas ni har en bra dag
Må så gott

Kommentarer

Populära inlägg