Gott Nytt År

Kikar in & önskar er alla ett riktigt
GoTT NyTT År
& välkomna 2011 med spänning......
Att sammanställa gångna året i bild
var då inte så lätt...
Jag skulle kunna bjuda på mängder av bilder....
Men här kommer en liten del av vårt 2010


Jag vill tacka alla fina människor som har besökt mig genom
2010
Vill ge er all min kärlek till er...
det är ni som har gör bloggandet till något extra....
Tack för detta fina år med min familj, vänner,släkt & bästaste kolleger!!
Ni alla betyder sååå mycket för mig!!
Ni skulle bara veta...
*
Nu ska vi bara vänta in till 12 slaget...då året räknas in!!
Vad förväntas av oss...vad kommer hända 2011??
Kusligt spännande!!
Nya tag Nya drömmar...
*
Nyårslöfte..nä...med ett mål...ja!!
Det är nu eller aldrig!!
*
GoTT NyTT År
På Er AllA .....
*
Pusssss

Kommentarer

  1. Hej Malin!

    Har nu uppdaterat mig på din blogg *ler*. Jättefint!!
    Önskar också dig och de dina ett rigtigt
    GOTT NYTT ÅR.

    Vi hörs och syns.
    Massor av kramar Lisa

    SvaraRadera
  2. Fina bilder! Ha en fin nyår och hoppas 2011 blir riktigt bra!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. hej! Verkar som ett härligt år, fina bilder som får en att längta efter sommaren.

    Jag gillar ej löften, hatar när saker känns som tvång. Men mål e så viktigt!

    Kram o gott nytt år!!!

    Madde

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg