Lördagen...

Också blev det ett inlägg till....
Härliga Lördag vi har haft /har....
Passningen gick galant...riktigt goa barn!!
****
När de hade blivit hämtade,
tog vi en tur till stan...med andan i halsen.
Vi hade fått för oss att butikerna stängde 15.00.
Men lite julklappar + födelsedagspresenter blev köpta.
Vi har ju lillasyster som fyller år den 22/12....
oj vad hon får massor av klappar !!
****
Råkade "snubblade" över lite billiga prylar...
Ett besök in på T*G*R,
där mannen började dra i dessa nedan....Döm av min förvåning....Klockrent ;) Dessa pryder hallen just nu,
tills jag hittar rätt ställa att placera de på.
Undrar var ???
****
Här doftar nybakade pepparkakor....mmmmums!!
Hela kroppen exploderar av glädje idag...
Jag är så glad för min fina familj & alla fina runt mig!!
****
Julkalendern....får inte missa....
KramKram

Kommentarer

Populära inlägg