Pigg kille..

Så skönt att lillkillen vaknade och var pigg & kry!!
Han sov till 9.00,och det behövde han verkligen.
Oftast brukar inte magsjuka vara så värst länge....
Vi vuxna brukar ligga utslagna några dygn efter,
men barnen blir oftast ganska pigga direkt.
Han hade nog tur,
och fick sig en släng av den lite mildare sorten.
Han åt faktiskt av mina pannkakor igår,
dok bara 1 1/2....
med tanke på att 5 inte är någon konst att slänga i sig i vanliga fall!!
Vi tog lite friskluft för en stund sen...
känns som alla bakterier måste dö i kylan.
Vilket hääärligt vinter väder vi har.
Till och med solen kikade på oss.
***
Bjuder på lite Fredagsbilder...
Min resväska har fått inta förvaring.
Nu drar jag & Bamsen till Amerika ;)

Så ser det ut i vårt mat/vardagsrum...
(där sitter lillkillen i pyjamas med bolibompa på TV)


Så här blev det:
Jag tog minibyrån till hallen som utmärkt förvaring till alla små nycklar osv
och sen målades den svart!!
Helt ok tycker jag.

Hoppas ni får en härligt skön Fredag...
Själv håller jag tummar & tår för att vi alla klarar oss från magsjukan!!
Kraaam på er

Kommentarer

  1. vad fint ni har det! så roligt att se helbilder också!
    Skönt att han är bättre! jag hatar verkligen magsjuka och förbereder mig på att det antagligen kommer härja oftare nu hemma hos oss när lovebörjar på dagis i januari... :/ hjälp!

    Ha en finfin lördag!
    Kram p.

    SvaraRadera
  2. Så fint!!! Coolt med väskan!

    Satans magsjuka. Sambon hade för några dagar sedan o nu börjar jag känna mig illamående. Jag brukar reagera värst. Ligger utslagen en vecka. Aston o sambon kräker en två ggr sedan är det över. Grrrr!
    Nu ska vi snart iväg o fixa gran fast min plan kring den sprack. Ville ha en färdig liten lagom gran i kruka från paulander men hon hade inte fått in :(.

    Har Ni fixat gran?? Hur kan sätta en gran i en kruka o få den att hålla plus att man kan vattna den?Do u know?

    Hoppas resten av familje klarar er undan magsjukan. Jag hoppas verkligen att inte vi får den :(. Stackars Mio-bebis!

    Ha en härlig lördag i snön (myyycket)/ Jennifer

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg