En mysig stund....

I går när vi var hos min goa vän..
som jag förresten alltid kallat för Linus.
Vilket hon inte heter så klart....
varför jag gör det är en lååång historia
Men sen kallar hon mig för Bagaren Malinsson,
Haha dessa smeknamn
*
I varje fall så var jag bara tvungen att ta några bilder från hennes hem.
Hon är lika inredningsstokig hon som jag!!
Hon & en tjej till "Vicky"
har inspirerat många gånger genom åren.
"Linus"& "Vicky" har alltid haft fräcka idéer,
& riktigt mysigt i sina hem.
*
Vi fika & snacka i kapp massor av nytt & gammalt.
Det blev nybakade bullar,kaffe & kaka....mums!!

Jag gillar idéen i hennes pojkes rum....
Var bara tvungen att visa er.
Färg kombinationen gillar jag....
Jaha då var det Söndag igen.
Jag tror det blir till att köra på något köpcenter idag.
Barnen behöver lite nya kläder....växer som ogräs här.
Vad hittar ni på denna SÖndag?
Kram Söta Ni

Kommentarer

  1. Alltid lika mysigt att ha er här <3Kram på er <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg