HJÄLP!!!!

(från bungalow-helt ljuvligt)
Kan någon bara precis komma hit & fixa mitt hem.
I hate it!!
Just nu är jag sååå trött på detta.
Ut med sakena in med nytt...
fixa måla & massa annat behövs här!!
När jag gör saker så är sjukt slarvig.
Snabbt ska det gå!!
Allt är hejsan svejsan här hemma....
Jag behöver HJÄLP med mitt hem
allt står bara still & faller isär!!
Sorry....inget bra inredningshumör just nu.
Är det vädret eller vad är det...buuuuu
Akut Hjälp behövs.....
Någon som är sugen på en utmaning...hehe!!
*
Sorry...men var tvungen att kräka ur mig!!
Kram denna snöiga Torsdag..

Kommentarer

  1. Idag har jag haft full med energi, städat ut julen och gjort ett ordentligt ryck, skönt...
    Jag förstår dig med , ibland blir man sådan, och det är nog bra att pausa ibland, det finns ju andra saker man också kan göra eller hur som förgyller livet.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg