lördag 15 januari 2011

Tips Tips...

Idag var jag inne i den sötaste butiken....
Sköna September
En lite speciell butik...
Med kanske inte allt som alla andra har..

Hon har lite olika roliga märken så som
Munkholms & klockargårdens doftljus.
Himla & Aspegren Danmark textilier.
Scarfsar & ponchos från Loveforever... & DiDDI smycken!!
Låt mig inspirera er med lite bilder från butiken....
för kameran gick varm där inne...

Ni som inte besök den,tipsar jag er att göra.
Världens sötaste butik ägare....& visst gör det att man vill dit fler gånger.
Hon har öppet Fredag,lördag & Söndag.
Butiken ligger i det ljuvliga området Kvarntorget.
För att veta mer gå in HÄR el HÄR
*
Nu glider jag från denna stolen till något skönare,
för att sätta tändsticker i ögonen så jag kan njuta av en romantisk film
som mannen enbart hyrde för min skull...
Nu gäller det att hålla de gröna uppe!!
LördagsKram

2 kommentarer:

  1. Wow så fina bilder, visst är där fint i butiken!! Jag blev sugen på några saker får nog ta en tur dit!!

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset till den lilla söta butiken. Gjorde ett besök i eftermiddags och visst blev det lite shopping. Ha en skön söndag. Annika

    SvaraRadera