Väggkollage...

Här kommer resultatet på ett pågående vägg kollage....
Man tager vad man haver...eller???

Funderer på om denna text ska bort??

Här han ni mig...17år var jag där,strosar runder i mammas trädgård..

Känns som evigheter sen....oj det faktiskt ett tag sen...hm..

*
Idag fick jag hämta lillasyster från skolan...
Magont & illamående.
Kom hem,och sov 2,5h...sen kände hon sig bättre.
Har ätit lite dåligt, men tycker själv att hon ska till skolan imorgon.
Så får det bli....märkligt märkligt!!
*
Nu vill jag att ni alla får en skön Tisdagskväll...
Må Väl...

Kommentarer

  1. Gillar vägg grejen,men inte alls min smak, men du gjorde det ur fint....
    Du fattar för pilligt för mig=)
    Jag e mer rak BOORRRIINNGGG!!!

    jaja skönt ni e bättre syns i morgon Malin kram

    SvaraRadera
  2. Hej sis :) var du hemma då? Detta gjorde jag vid ett tiden (svarar på din kommentar i min blogg =)) Jag ska också försöka med att gå ut varje dag en lång runda, men det blir aldrig så, men vi får se! Vi kan ju höras, ska upp tidigt imorgon =) Du tar kvällarna eller?? <3 you to!!! Pusssssss

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Det blev jättefint!!
    Texten var fin men kanske inte just där..jag vet inte...Svårt det där.
    Ja tänk vad tiden går o man börjar närma sig 30 :). Sjukt!
    Ha det gött/ Jennifer

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg