Min dag...

Här kommer mina köp från EnklaTing!!
Lavendel i betongkrukor &
underbar ljuslykta från Bloomingville
*
Denna söndag har nästintill bara passerat förbi mig.
Morgon promenad, hustitt & matlagning har min dag innehållit.
Visserligen tog titten 2h...
Alltså nu är vi taggade.....och vi håller tummar & tår för turen på vår sida.
MEN...
..det blir som det blir!
Allt har en mening eller vad tror ni?
*
Storsyster har feber & en grymt hård hosta här hemma.
Denna tjej gör allt för att fly sjukdomarna.
Men denna gången lyckas hon inte så bra.
*
Sköna söndags Kramar på Er

Kommentarer

  1. Hej Malin!
    Håller tummar och tår. Här e det
    också hosta o feber på lillan. Segt.

    Så det blir hemmadag imorgon!

    Kram på er

    SvaraRadera
  2. Promenader är det bästa, men testa Pilates vid tillfälle. det är intressant. Krya på er och jag håller tummen jättehårt. Att köpa hus innan det är klart är vidrigt spännande!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Fin saker du shoppade loss på, jag ville ha en myrten på stam men jag har handlat så mycket denna månaden så jag fick hålla i börsen lite:)

    Hoppas huset blir ert!! Det är väl inte lika hårt tryck på budgivning osv numera. Minns när vi skulle köpa hästgård, fy vad grymt det var och vi förlorade två budgivningar och då gick vi långt över den lagda summan. Till slut fick vi vårt eget men det sålde vi för 2½ år sedan.

    Ha en härlig vecka med massor av spänning och krya på storasyster. Inte kul att vara sjuk inte.
    Kram
    Mie

    SvaraRadera
  4. Ååå va fin ljus"lykta" sån vill jag ha, påminner om tineK eller??

    Vill oxå ut till Kajsa en dag...

    kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg